Δευτέρα, Μαρτίου 27, 2006
Ένα νέο εργαλείο ενημέρωσης για τους καταναλωτές
DOLCETA είναι τα αρχικά προγράμματος, για την Ανάπτυξη Διαδικτυακής Επιμόρφωσης των Ενηλίκων Καταναλωτών. Το πρόγραμμα υποστηρίχτηκε, από την Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι μια συνεχής αλληλεπίδραση πληροφοριών, για κατάρτιση και ενημέρωση των Καταναλωτών, μέσω internet. Τα 25 κράτη - μέλη της Ε.Ε. είναι συνεργάτες, στο πρόγραμμα αυτό. 
Στα πλαίσια του προγράμματος, δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα, που έχει ως στόχο, να δώσει, στους Καταναλωτές, τις αναγκαίες δεξιότητες, για να συγκρίνουν τις υπηρεσίες, που προσφέρονται, στην αγορά και να κάνουν τις καταλληλότερες επιλογές, ώστε να υπερασπίζονται τα δικαιώματα τους, ως Καταναλωτές. Κάθε χώρα έχει διαμορφώσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, ανάλογα με τις συνθήκες, που επικρατούν στην αγορά της.
Στην Ελλάδα, το έργο αυτό, ανέλαβε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σε συνεργασία, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) και την κ. Βαλεντίνη Σομπόλου, δικηγόρο.

Στα πλαίσια του προγράμματος, δημιουργήθηκε μια ιστοσελίδα, που έχει ως στόχο, να δώσει, στους Καταναλωτές, τις αναγκαίες δεξιότητες, για να συγκρίνουν τις υπηρεσίες, που προσφέρονται, στην αγορά και να κάνουν τις καταλληλότερες επιλογές, ώστε να υπερασπίζονται τα δικαιώματα τους, ως Καταναλωτές. Κάθε χώρα έχει διαμορφώσει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, ανάλογα με τις συνθήκες, που επικρατούν στην αγορά της.
Στην Ελλάδα, το έργο αυτό, ανέλαβε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, σε συνεργασία, με το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) και την κ. Βαλεντίνη Σομπόλου, δικηγόρο.